Σημαντική σημείωση για το Πρόγραμμα 3:
Αυτό θα εξασφαλίζεται μέσα στο συμφωνηθέν χρονικό διάστημα από την κλήση του Πελάτη:Είτε με την φυσική παρουσία εξειδικευμένου συμβούλου της εταιρίας στον τόπο παροχής υπηρεσιών (π.χ. εγκαταστάσεις του Πελάτη), Είτε με την υποστήριξη εξ’ αποστάσεως μέσω τηλεφώνου (σταθερού ή κινητού), μέσω Internet (remote) ή μέσω e-mail. Η υπογραφή προγραμματικής συμφωνίας, εκτός από την αμεσότερη ανταπόκριση της Netcom Integrator, εξασφαλίζει στον Πελάτη σημαντικές οικονομίες κλίμακας και ενδείκνυται ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που υπάρχουν αυξημένες ανάγκες απρόσκοπτης λειτουργίας των μηχανογραφικών συστημάτων. Τέλος, σε ειδικές περιπτώσεις ιδιαίτερα mission-critical Πληροφοριακών συστημάτων, μπορεί να υπογραφεί ειδική σύμβαση συνεχούς και αδιάλειπτης υποστήριξης (σύμβαση Support-Desk) με άμεση Πανελλαδική ανταπόκριση και λειτουργία σε διευρυμένα ωράρια που μπορούν να φθάσουν και τις 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.