Skip to main content

Netcom Analytics
Συστήματα Business Intelligence

Starten Development
E-Commerce, B2B, Websites

Υπηρεσίες Υποστήριξης

Άμεση και διαρκή υποστήριξη με στόχο την ικανοποίηση των πραγματικών αναγκών των πελατών μας. Η 30ετή και πλέον πείρα μας στην υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων μηχανογράφησης, μας θέτει στην κορυφή των επιλογών για μια έγκαιρη και αποτελεσματική ικανοποίηση οποιασδήποτε μηχανογραφικής ανάγκης.
Επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα για εσάς
Οι παρακάτω υπηρεσίες παρέχονται μέσα από τα τρία (3) προγράμματα συνεργασίας που έχει σχεδιάσει η Netcom Integrator με σκοπό να δώσει την δυνατότητα επιλογής στον πελάτη να αποφασίσει τον τρόπο συνεργασίας που επιθυμεί:
  • Πρόγραμμα 1
    Με χρέωση ανά κλήση (on-call)
    Με χρέωση ανά κλήση (on-call). Αυτός ο τρόπος υποστήριξης ακολουθεί τον επίσημο Τιμοκατάλογο εργασιών της Netcom Integrator και χρεώνεται με μονάδα την ανθρωποώρα για οποιοδήποτε θέμα προκύψει.
  • Πρόγραμμα 2
    Με προγραμματική συμφωνία παροχής υπηρεσιών
    Με προγραμματική συμφωνία παροχής υπηρεσιών προκαθορισμένης διάρκειας μέσα σε κάποιο χρονικό διάστημα για οποιοδήποτε τύπο υποστηρικτικής υπηρεσίας επιλέξει ο Πελάτης και με καθορισμένο χρόνο ανταπόκρισης από την πλευρά της Netcom Integrator (σύμβαση παροχής υπηρεσιών υποστήριξης λειτουργίας – Support).
  • Πρόγραμμα 3
    Με την υπογραφή του συμβολαίου Support
    Με την υπογραφή του συμβολαίου Support, η Netcom Integrator υποχρεούται μετά από κλήση του Πελάτη να παρέχει το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό υποστήριξης (σύμβουλοι, τεχνικοί κλπ.).
Σημαντική σημείωση για το Πρόγραμμα 3:
Αυτό θα εξασφαλίζεται μέσα στο συμφωνηθέν χρονικό διάστημα από την κλήση του Πελάτη:Είτε με την φυσική παρουσία εξειδικευμένου συμβούλου της εταιρίας στον τόπο παροχής υπηρεσιών (π.χ. εγκαταστάσεις του Πελάτη), Είτε με την υποστήριξη εξ’ αποστάσεως μέσω τηλεφώνου (σταθερού ή κινητού), μέσω Internet (remote) ή μέσω e-mail. Η υπογραφή προγραμματικής συμφωνίας, εκτός από την αμεσότερη ανταπόκριση της Netcom Integrator, εξασφαλίζει στον Πελάτη σημαντικές οικονομίες κλίμακας και ενδείκνυται ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που υπάρχουν αυξημένες ανάγκες απρόσκοπτης λειτουργίας των μηχανογραφικών συστημάτων. Τέλος, σε ειδικές περιπτώσεις ιδιαίτερα mission-critical Πληροφοριακών συστημάτων, μπορεί να υπογραφεί ειδική σύμβαση συνεχούς και αδιάλειπτης υποστήριξης (σύμβαση Support-Desk) με άμεση Πανελλαδική ανταπόκριση και λειτουργία σε διευρυμένα ωράρια που μπορούν να φθάσουν και τις 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης της Netcom Integrator είναι ευέλικτες και σχεδιάζονται και ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη:
  • Άμεση Τεχνική Τηλεφωνική Υποστήριξη
  • Τεχνική Υποστήριξη Εκτός Ώρες Γραφείου
  • Τεχνική Υποστήριξη στις Εγκαταστάσεις του Πελάτη
  • Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη
  • Προκαθορισμένος Τεχνικός ανά Πελάτη
Παραδοτέα προς τον Πελάτη από την Netcom Integrator:
  • Υπηρεσίες Υλοποίησης Έργου – Εγκατάσταση Εφαρμογών – Εξοπλισμού, Παραμετροποίηση Εφαρμογών, Μετάπτωση Δεδομένων, Ενοποίηση Εφαρμογών, Εκπαίδευση & Σεμινάρια
  • Δημιουργία Custom Εφαρμογών – Οικοδόμηση σύνθετων αναφορών, σεναρίων και λειτουργικότητας
  • Παραγωγή & Κοστολόγηση – Ενσωμάτωση ολοκληρωμένων παραγωγικών και κοστολογικών διαδικασιών σε εμπορικές εφαρμογές λογισμικού
  • Διορθώσεις σε ατέλειες και ελλείψεις (user profile configurations, defect correction, custom builds)
  • Διασύνδεση με άλλες εφαρμογές (Interfaces) με άλλα λογισμικά ή συσκευές
  • Λεπτομερή καταγραφή παρεχόμενων υπηρεσιών με μηνιαία αποστολή αναφορών (Analytical Progress Reporting through Netcom Integrator ’s CRM Operational System)